نوشته شده توسط : shbi

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

در بهترین موقعیت در شهر دبی واقع شده است هتل دارای امکانات رفاهی مدرن از قبیل استخر روباز،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی و بخار،ماساژ درمانی است.هتل آپارتمان برج چلسی دبی دارای 128 اتاق است و اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع ،شیشه دوجداره که مانع ورود صدا میشوند هستند.یک صرافی در هتل موجود می باشد.هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است و مسافرین تور دبی میتوانند برنامه گردشی خود را از هتل بخواهند.و اتومبیل کرایه بنا به درخواست مسافران در اختیارشان قرار میگیرد.

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

هتل آپارتمان برج چلسی دبی

نمایشگاه شیرینی و اسنک در دبی

این نمایشگاه بزرگ از تاریخ نهم تا یازدهم نوامبر برابر با هجده آبان در محل مرکز تجاری جهانی دبی در امارات عربی برپا گردید در این نمایشگاه انواع شیرینی و تنقلات و اسنک به نمایش گذاشته می شود. و فرصتی است برای دیدار  تمام صنایع مرتبط و تبادل دانش خود با یکدیگر و محصولات مرتبط مانند حبوبات، شیرینی، کاکائو،غلات،شکلات،بادام و بیسکویت به نمایش عموم گذاشته می شود این نمایشگاه از مهمترین نمایشگاههای تخصصی شیرینی واسنک در خاورمیانه است و همه شرکتهای مشهور در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه شیرینی و اسنک در دبی

نمایشگاه شیرینی و اسنک در دبی

نمایشگاه شیرینی و اسنک در دبی

 

تصاویر هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

اردوی مس كرمان در دبی

ساسان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهارداشت: تیم مس کرمان در ادامه برنامه آماده سازی روحی و روانی خود از 19دی به مدت 10 روز در دبی اردو می زند.

وی تصریح کرد: تیم مس در طول ده روز حضور خود در امارات برنامه های مختلف بدنسازی، تاکتیکی و کار با توپ را در باشگاه ایرانیان که تحت نظر ایرانیان ساکن امارات است پشت سر می گذارد.

وی ادامه داد: این باشگاه دارای امکانات کافی و مجهز به تجهیزات مورد نیاز ویژه فوتبال برای تیم مس است.

سرپرست تیم مس کرمان با اشاره به اینکه تیم مس کرمان مسافر تور دبی خواهد بود و در بازیهای اخیرش به اوج آمادگی خود رسیده بود گفت: بازیکنان تیم مس کرمان روند خوب و رو به رشدی داشتند و مشکل خاصی در هیچ یکی از خطوط چند گانه تیم نداریم و همه اعضای تیم مس در بازیها بسیار خوب کار کردند و در این تعطیلات نیز روی توسعه توانمندی بازیکنان مس برنامه ویژه داریم و مربیان نکات مهم را به آنان گوشزد می کنند تا تیمی مقتدر تر از نیم فصل قبل به ادامه رقابتها بفرستیم.

موسوی اظهار داشت:عادل کلاه کج بازیکن مصدوم مس که به تازگی رفع مصدومیت کامل شده در یکی دو بازی آخر قبل تعطیلات چند دقیقه ای به میدان آمد ولی با توجه به اینکه هنوز به شرایط ایده آل نرسیده بود بیش از آن نمی توانستیم از وجود وی استفاده کنیم که بعد از تعطیلات و با برنامه های بدنسازی ویژه حضور وی را در ادامه بازیها بیشتر خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه مس کرمان دو هفته بعد از اردوی دبی در تبریز به مصاف شهرداری تبریز می رود گفت: تیم مس رکورد شکست ناپذیری هایش را از بازی نیم فصل اول مقابل شهرداری تبریز آغاز کرد و قصد داریم این رکورد را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:  در اردوی ده روزه دبی دو بازی تدارکاتی با تیم های خوب اماراتی برنامه ریزی کردیم که با توجه به همزمانی شروع رقابتهای لیگ امارات امکان بازی برای تیم مس کرمان سخت است که خودم شخصا چند روز جلوتر به امارات می روم تا با مذاکره با مسئولین فوتبال ترتیب یکی دو بازی تدارکاتی با تیم های خوب این کشور را بدهیم.

وی درباره جرایم کمیته انضباطی درباره بازی مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه دید مجموعه تیم و باشگاه مس به فدراسیون فوتبال و دیگر زیر مجموعه های آن دیدی مثبت و همراه  با احترام بوده نسبت به بحث جرایم تعیین شده نیز مطمئنا بعد از فراخواندن جریمه شدگان تیم مس به کمیته انضباطی و دفاع از سوی اعضای تیم مس با حکم منطقی و عادلانه کمیته انضباطی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: باید دید برای مسئله محرومیت کیوان امرایی که در بازی مقابل ذوب آهن صادر شده و با توجه به اینکه قرار است این بازی تکرار شود، کمیته انضباطی درباره وی چه حکمی صادر می کند.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اردوی مس كرمان در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

   نمايشگاه صنايع دستي ايران در دبي برگزار شد 
در اين نمايشگاه بزرگ ، آثار صنايع دستي 11 نفر از زنان هنرمند ايراني به معرض ديد بازديد كنندگان قرار گرفته است . 


در اين نمايشگاه بزرگ ، آثار صنايع دستي 11 نفر از زنان هنرمند ايراني به معرض ديد بازديد كنندگان قرار گرفته است . 
نمايشگاه صنايع دستي ايران شامل آثار هنري و صنايع دستي لباس هاي محلي، گليم بافي دستي نقش برجسته، كنده كاري روي چوب و جرم و شاخ حيوانات، نقاشي و خوشنويسي گليم فرش دست بافت ، مي باشد . 
اين نمايشگاه از روز جمعه به مدت پنج روز در محل باشگاه ايرانيان دبي برگزار شده است . 
به غیر از مسافران
تور دبی هنرمندان صنايع دستي ايران از استان اراك به دعوت باشگاه ايرانيان دبي در اين محل حضور يافته و آثار خود را در نمايشگاه بزرگي ارايه كرده اند . 

 

 

منبع: gulfiran.com



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: نمايشگاه صنايع دستي ايران در دبي برگزار شد, دبی, تور دبی, هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

آیا دبی باز هم مکان قرار گیری بلندترین برج دنیا پس از برج خلیفه خواهد بود؟  

به گفته Mohammed Alabbar، رییس املاک اعمار دبی می تواند محل قرارگیری برجی بلندتر از برج خلیفه که در حال حاضر بلندترین برج  دنیا است، باشد.
دبی در حال حاضر محلی است که با داشتن بلندترین برج دنیا "برج خلیفه" سالیانه میلیونها بازدیدکننده را به سوی خود جلب می کند.
Alabbar طی سخنانی در یک کنفرانس در دبی افزود: برای رونق گردشگری و افزايش مسافران تور دبی "در فکر ساخت ساختمانی بلندتر از برج خلیفه و برج پادشاهی که در حال ساخت در عربستان سعودی می باشد هستیم." او گفت: "فناوری به طور واقعی ارزش ساختمان های امروزی را چندین برابر نموده است که در دنیای تجارت بسیار حائز اهمیت است و ما در دبی آموخته ایم که چگونه ساختمان های بلند پولسازی داشته باشیم." وی افزود شرکت اعمار در حال حاضر در حال معرفی یک پروژه جدید در هر هفته می باشد.
منبع:امارات 247


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آیا دبی باز هم مکان قرار گیری بلندترین برج دنیا پس از برج خلیفه خواهد بود؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

خبرگزاري فارس:دبی امارات اعلام كرد در سال 2011 مناقصه احداث سومين نيروگاه خورشيدي خود با ظرفيت 100 مگاوات را برگزار خواهد كرد

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از نشريه تحقيقات اقتصادي ميد فرانك ووترز رييس شركت نيروگاهي مصدر تاكيد كرد قرار است مناقصه احداث پروژه نيروگاه خورشيدي نور يك با ظرفيت 100 مگاوات تا پايان سال 2011 انجام شود . 
منابع آگاه صنعت برق ابوظبي اعلام كردند قرار است اسناد مربوط به شركت در اين مناقصه تا ماه فوريه در اختيار شركتهاي متقاضي قرار گيرد و اين شركتها بايد تا ماه آوريل يا مي پيشنهادات خود را ارائه دهند . اين مناقصه شامل بخشهاي مطالعات فني مهندسي و عمليات ساختماني خواهد بود . شركت مصدر هم اكنون در حال اجرا و بهره برداري نيروگاه 10 مگاواتي خورشيدي در دبي است . اين پروژه در زميني به مساحت 22 هكتار در حال اجرا است . 
اين پروژه همچنين كمك شایانی به ايجاد زير ساخت هاي مربوط به توريزم و گردشگری و افزايش مسافران تور دبی خواهد شد  شركتهاي آبنگواي اسپانيا و توتال فرانسه در ژوئن 2010 براي احداث نيروگاه خورشيدي شمس يك در دبی  به ظرفيت 100 مگاوات انتخاب شدند . تامين مالي اين پروژه به پايان رسيده است و قرار است بانكهاي مختلفي تامين مالي 740 ميليون دلاري اين پروژه را بر عهده داشته باشند . بانكهايي از امارات، ژاپن، فرانسه و آلمان تامين مالي اين پروژه را قبول كرده اند . موسسه مالي بي ان پي پاريباس فرانسه مشاور مالي اين پروژه است .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناقصه احداث سومين نيروگاه خورشيدي دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

 دقیقا یک ماه پیش (10 سپتامبر) 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دبی از سوی امیر دبی، شیخ محمدبن راشد آل مکتوم " افتتاح شد. 


با سلام!
دقیقا یک ماه پیش (10 سپتامبر) 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دبی از سوی امیر دبی، شیخ محمدبن راشد آل مکتوم " افتتاح شد. 
یک ماه بود که می خواستم در این رابطه مطلبی را در روزانه بنویسم، اما بخاطر اینکه در این روزها، روزانه نامنظم منتشر میشه و از طرفی ترافیک مطالب و موضوعات زیاد هست، نشد! تا اینکه در شماره امروز روزانه که تقریبا ماهگرد افتتاح مترو دبی هست، فرصت دست داد تا در این باره مطالبی را عرض کنم.
متروی دبی که یکی از پروژه های مهم و ملی برای این امیرنشین کوچک و ثروتمند عربی حاشیه خلیج فارس شناخته می شود در عرض مدتی حدود 4 سال افتتاح شد و نشان داد که اگر سرمایه گذاری مناسب، مدیریت صحیح و تکنولوژی روز، دست در دست هم دهند می توان هر نا ممکنی را ممکن کرد . 
افتتاح 49 ماهه 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دوبی با توجه به اینکه اساسا خاک این امیر نشین حالت شن و ماسه داشته و کار بر روی آن سخت تر از جاهای دیگر است، نشان داد که با تکنولوژی روزو برخورداری از مشاوره برترین شرکت های جهانی می توان از عمر پروژه های در دست ساخت دولتی کاست و از فرسایشی شدن پروژه های عمرانی جلوگیری کرد. 
امیر دوبی یکی از ایستگاه های خط جدید مترو را که در یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری دبی قرار گرفته، برای مراسم افتتاح انتخاب کرد. 
شیخ راشد گفت: "افتتاح مترو اتفاق مهمی است که برای من با نخستین پرواز هواپیمای امارات و یا افتتاح نخستین بنادر دبی قابل مقایسه است".
او ابراز امیدواری کرد که در آینده، مردم و مسافران تور دبی کمتر از اتومبیل های شخصی خود استفاده کنند. این در حالی است که بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه کارشناسان حمل و نقل می گویند اهالی دبی سخت به اتوموبیل های شخصی خود وابسته اند و احتمال می دهند که حداقل در آغاز، استقبال چندانی از وسیله جدید رفت و آمد نکنند.
امیر دوبی همچنین گفت شبکه متروی دوبی باید در آینده به شبکه ابوظبی که هنوز ساخته نشده، متصل گردد.
نخستین خط متروی دوبی مجموعاً ٢٩ ایستگاه و ٥٢ کیلومتر طول دارد اما در مرحلۀ اول فقط ده ایستگاه به کار خواهد افتاد. بنا به گزارش روزنامه البیان چاپ امارات ایستگاه چهارم این خط بزرگترین ایستگاه جهان است که زیر دریا است. قرار است خط اول (که خط قرمز نام دارد) تا پایان سال ٢٠١٠ به بهره برداری کامل برسد.
هزینۀ خط مترو در آغاز ٤٫٤میلیارد دلار برآورد شده بود اما تاکنون به ٧٫٦ میلیارد دلار رسیده است.

ایستگاه ها و قطارهای خطوط متروی دوبی بسیار مجلل بوده و علاوه بر جنبه حمل و نقل عمومی آن سعی شده تا جاذبه های توریستی آن هم در نظر گرفته شود و به قول معروف " با یک تیر دو نشان زده شود " . مجموعۀ پروژه و شرکت هایی که در اجرای خط متروی دوبی دخیل هستند ، تحت نظر شاخۀ صنایع سنگین شرکت ژاپنی میتسوبیشی قرار داشته اند.
کل پروژه متروی دوبی دو خط مترو بطول حدود 70 کیلومتر و با حداقل 40 ایستگاه است . 
دو خط اول مترو دبی -خط قرمز و سبز – تا سال 2010 تکمیل و راه اندازی می شود.
پال آبوش مدیر مترو دبی می گوید: “کجا دیگر می توانید نمونه این را پیدا کنید که دو خط مترو بطول حدود 70 کیلومتر و با حداقل 40 ایستگاه همزمان ساخته شود؟ در کشورهای دیگر این پروژه به فازهای مختلف تقسیم می شود و پشت سر هم اجرا شده و به بهره برداری می رسد. "
مترو به صورت زیرزمینی در مرکز شهر و در اطراف بر روی پلهای بتنی روی زمین در حال ساخت است. کارفرمای پروژه اداره راه و حمل و نقل دبی(RTA) می باشد. و توسط کنسرسیوم ارتباط سریع دبی (Dubai rapid Link) که کنسرسیومی از شرکتهای صنایع سنگین میتسوبیشی ژاپن ، میتسوبیشی ، اوبایاشی ، کاجیما و شرکت ترکیه‌ای یاپی مرکزی (Yapi Merkezi) اجرا می شود .
این مترو به عنوان طولانی‌ترین خط تمام اتوماتیک دنیا خواهد بود. خط قرمز دارای 35 ایستگاه از بندر "جبل علی" شروع شده و تا فرودگاه منطقه آزاد ادامه خواهد داشت. خط سبز با 22 ایستگاه از شهر فستیوان دبی (Dubai Festival City) شروع شده و تا فرودگاه بین‌المللی دوبی ترمینال های 1 و 3 ادامه خواهد یافت.
برآورد های جاری نشان می دهد دو خط فوق 355 میلیون مسافر در سال یا 1.2 میلیون مسافر در روز را سرویس خواهد داد.
فاز بعدی خط آبی خواهد بود که در طول جاده امارات خواهد بود،‌ خط ارغوانی در طول جاده " الخیل " خواهد بود و به عنوان مسیر اکسپرس بین فرودگاه بین الملیدبی و فرودگاه جدید بین المللی دبی (JXB) تردد خواهد نمود.
روزنامه گلف نیوز چاپ دبی روز در گزارشی درباره افتتاح متروی دبی نوشت: بالاخره خط اول قطار آرزوهای دبی با کار جمعی 30 هزار نفر و با صرف 28 میلیارد نفر ساعت کار و در عرض مدتی 49 ماهه افتتاح می شود ".

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: افتتاح ايستگاه متروی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

سواحل دبي

سواحل دبي

تور دبي سواحل عمومي

يكي از جاذبه هاي گردشگري دبي و مناطق ديدني و توريستيامارت متحده عربي سواحل دبي هستند. براي مسافران تور دبي كه علاقه مند به ورزش هاي آبي مثل شنا هستند گزينه هاي متفاوتي در دبي براي آنها وجود دارد. در ساده ترين شكل ممكن مي توانند به سواحل عمومي بروند كه هزينه اي هم براي ورود ندارند اما از امكانات كمي برخوردارند. سواحل عموميدبي از كنار تالاب الممرز آغاز مي شود كه در قسمت شمال شرقي دبي قرار دارد. اين تالاب داراي منطقه اي براي جت اسكي , شنا و كلبه هاي چوبي و زيبا مي باشد. اگر به سمت جنوب حركت كنيد به ساحل كرنيش جميرا مي رسيد كه مورد علاقه بسياري از توريست ها و گردشگران براي آفتاب گرفتن و شنا كردن مي باشد. از امكانات ساحل كرنيش جميرا مي توان به ميزهاي داراي سايه بان و نيمكت هاي آن , زمين بازي كودكان , منطقه ي ويژه و حفاظت شده اي براي شنا , منطقه اي سنگ كاري شده كنار ساحل براي ماهيگيري و... اشاره كرد.

 تور دبي سواحل عمومي

اگر به قسمت هاي جنوبي تر برويد به سواحل كوچك تري كه نزديك به باشگاه دريا نوردي و باشگاه وولن گونگ دبي مي باشد مي رسيد و در نهايت به ساحل هتل جميرا خواهيد رسيد. آن دسته از مسافران تور دبي كه مي خواهند از امكانات فوق العاده و عالي بهره مند شوند بايد به سواحل خصوصي هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصي هتل جميرا مجددا به سواحل عمومي اي كه بين هتل متروپوليتن و شرايتون قرار دارد مي رسيد كه مورد علاقه ي بسياري از گردشگران و مسافران تور دبي و حتي ساكنان خود اين منطقه از دبي مي باشد.

تور دبي ساحل كرنيش جميرا

اين سواحل عمومي اگرچه داراي امكانات كمي مي باشند و وروديه اي براي رفتن به اين سواحل از گردشگران گرفته نمي شود اما مقرراتي براي ورود به آن وجود دارد كه بايد رعايت شود. از جمله اين مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حيوانات اهلي به ساحل , آتش روشن كردن , غذا درست كردن , چادر زدن , بردن ماشين و رانندگي كردن در ساحل همگي ممنوع مي باشند. علاوه بر همه اين موارد نكته قابل توجه اين است كه اگرچه آب هاي ساحلي دبي آرام و كم تلاطم هستند و بي خطر به نظر مي رسند اما يك موج آن مي تواند شناگر را از ساحل دور كند به همين علت بهتر است زماني براي شنا كردن وارد آب شويد كه غريق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل اين سواحل عمومي پارك هاي ساحلي هستند كه از امكانات فوق العاده اي برخوردار هستند.

تور دبي ساحل هتل جميرا

 

تور دبي ساحل هتل جميرا

در اين پارك هاي ساحلي رخت كن , زمين هاي ورزشي و چندين استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفريح در اين پارك ها و استخرها بايد مبلغي را به عنوان وروديه بپردازند. در مجموع پيشنها مي كنيم كه اگر مسافران تور دبي علاقه مند به شنا كردن در آب هاي ساحلي هستند , سواحل آبي و پاكيزه خليج فارس دبي را از دست ندهند.

تور دبي پارك ساحلي

 

تور دبي پارك آبي

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: سواحل دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

برج شبيه هلال ماه در دبي

تور دبي برج شبيه هلال ماه

برجي كه شبيه هلال ماه است جديدا در دبي ساخته شده است. ساخت اينگونه برج ها و هتل ها و... باعث شهرت جهاني دبي شده است. اين برج فوق العاده زيبا و منحصر به فرد بار ديگر باعث جلب توجه گردشگران شده است. اين برج در شب زير نور مهتاب زيبايي خود را به طور شگفت انگيزي به رخ مي كشد.

تور دبي برج شبيه هلال ماه

به مسافران تور دبي پيشنهاد مي كنيم كه ديدن از اين برج خارق العاده را از دست ندهند زيرا يكي از زيباترين و جالب ترين برج هاي دنيا مي باشد كه در دبي ساخته شده است.

تور دبي برج شبيه هلال ماه



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج شبيه هلال ماه در دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

آب نماي دبي

 

Category: جاذبه هاي گردشگري دبي

 

آبنماي دبي

آبنماي دبي

از آبنمايي دبي به عنوان بخش حياتي شهر در طول تاريخ ياد مي شود كه در فرهنگ و تاريخ دبي نقشي بزرگ ايفا مي كند. شما مي توانيد در ساحل دريا قدم زده و بازرگاناني را كه كشتي هايشان را پر مي كنند ببينيد و يا با تاكسي هاي آبي از كنار آنان عبور كنيد. هنگام غروب ميهمانان مي توانند از شامي كه در همين كشتي ها تدارك ديده شده و سرو مي شود لذت ببرند. آبنماي دبي يك آبنما است كه با موسيقي مي‌رقصد و در درياچهٔ برج خليفه (ساخت انسان) در كنار دبي مال واقع در دبي، امارات متحده عربي ساخته شده‌است. هزينهٔ ساخت اين آبنما 800 ميليون درهم معادل 218 ميليون دلار آمريكا بوده‌است. اين آبنما داراي بيش از 6600 چراغ در 25 رنگ متفاوت است و طول آن 275متر (902فوت) است و آب را تا ارتفاع 150 متر (500 فوت) در آسمان پرتاب مي‌كند. طراح آبنماي دبي شركت وت ديزاين است كه آبنماي هتل معروف پلاژيو در شهر لاس وگاس را طراحي كرده‌است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آب نماي دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

پارك فراري دبي

Category: جاذبه هاي گردشگري دبي

 

تور دبي پارك فراري

پارك فراري دبي در شهر ابوظبي ساخته شده است كه بسيار بزرگ مي باشد و علاقه مندان به ماشين هاي فراري مي توانند به اين پارك بروند و از ماشين سواري خود با فراري لذت ببرند. مسافران تور دبي كه علاقه مند به ماشين هاي فراري هستند پارك فراري دبي را از دست ندهند. پارك فراري دبي بزرگترين پارك موضوعي در تمام دنيا براي فراري مي باشد. چون پرسرعت ترين ترن هوايي دنيا با سرعت 150 مايل در ساعت , پارك مسابقه با ماشين هاي فراري براي كودكان , شبيه سازيهاي سرعت با انواع مختلف اتومبيل هاي فراري كه گردشگران مي توانند آن را لمس كنند و... در اين پارك 40 هكتاري وجود دارد. مسافران تور دبي و توريست ها كه علاقه مند به اتومبيل فراري هستند مي توانند يك روز كامل را در پاك فراري (ferrari world) سپري كنند و لحظات خوب و به ياد ماندني را تجربه كنند.

 تور دبي پارك فراري



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارك فراري دبي ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی



مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

مطالب مرتبط :

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی



مرکز خرید سیتی سنتر دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی میباشد که دارای 11 سالن سینما ، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان و همچنین فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور میباشد . این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . 3 طبقه این مرکز خرید فروشگاه و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه میشود . سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی شامل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی میباشد . قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز خرید ساخته شده است . در کنار این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری 11 طبقه قرار دارد . آدرس اسن مرکز خرید دبی خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است همچنین ساعت کاری این فروشگاهه   10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد

مطالب مرتبط :

 

مرکز خرید الغریر دبی



مرکز خرید الغریر دبی پس از بازسازی در سال 2003 به تعداد 400 فروشگاه توسعه یافت و در مساحت 90000MM ساخته شده و در 2 طبقه میباشد . این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب واقع شده است . ساعات کاری این فروشگاه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 

مطالب مرتبط :

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی



مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی میباشد که این نام از کاوشگر قرن 14 گرفته شده . این مرکز خرید دارای شش مجتمع میباشد که بیانگر معماری کشورها است . این مرکز خرید بزرگ شامل سالن تئاتر ، چندین رستوران ، سالن سینما با 12 پرده ، فروشگاه های انبوه و بزرگ ، فروشگاه لباسهای مد روز و بوتیکهای فراوان که در این مرکز  وجود دارند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

مرکز خرید مال امارات دبی

 



مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

 

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل مارین دبی

 

 Dubai Marine Hotel

 

هتل 5 ستاره ی  Dubai Marine در مجاورت ساحل واقع شده است و اقامت دلپذیری را به میهمانان خود ارائه می دهد. استخر رو باز و مرکز اسپا از جمله خدمات هتل به میهمانان می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان ارائه خدمات نگهداری از اطفال را نام برد. این هتل و مرکز تفریحی 195 اتاقه می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا در زمان استراحت شما جلوگیری می کند. هتل فروشگاه های متعددی را دارا می باشد. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق برپایی جلسات و امکان کرایه ی خودرو از دیگر ویژگی های آن است. در صورت درخواست مسافرین، حمل و نقل فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش توسط هتل ارائه می شود. زمین تنیس و سالن های زیبایی را نیز نباید فراموش کرد.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

 

هتل پالم دبی

Dubai Palm Hotel

 

هتل 3 ستاره ی Dubai Palm در مرکز دبی واقع شده و حدود 10 دقیقه با اتومبیل از فرودگاه فاصله دارد. تمامی اتاق های هتل بازسازی شده اند و از سیستم تهویه مطبوع, ماهواره ,تراس و اینترنت رایگان برخوردار می باشند. کلوپ های شبانه و بار از دیگر ویژگی های هتل می باشد.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

 

هتل امواج روتانا دبی

Amwaj Rotana Jumeirah Beach

 

هتل امواج روتانا دبی

هتل 5 ستاره ی Amwaj Rotana در ساحل جمیرا بنا شده و از چشم انداز بی نظیری برخوردار می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون LCD و گیرنده ی ماهواره اشاره کرد. استخر, سونا, جکوزی و باشگاه از ویژگی های دیگر آن است. رستوران هتل به نام Rosso انواع غذاهای ایتالیایی از جمله پیتزا را که در تنورهای هیزمی تپخ می شود به میهمانان ارائه می دهد. هتل حدود Km12 با مرکز شهر و 30Km از فرودگاه دبی فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

 

هتل آتلانتیس دبی


 Atlantis The palm Hotel

 

 هتل 5 ستاره ی Atlantis دبی یکی از زیباترین، بزرگترین و گران قیمت ترین هتل های دبی به شمار می رود. این هتل در جزیره ی نخل جمیرای دبی بنا شده و اتاق های ان به سبک عربی ساخته شده ودارای LCD همراه با تخت خواب های بزرگ بوده و همه تراس دار می باشند. این هتل شامل رستوران های کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی است و همچنین خوراکهای ژاپنی نیز سرو می کند. باشگاه گلف 3Km و فرودگاه دبی تا هتل با ماشین حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 هتل آتلانتیس دبی


هتل آتلانتیس دبی


هتل آتلانتیس دبی

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

بازار عطر و ادویه دبی

Category: مراکز خرید دبی

 

atr va advie dubai

 واژه عربی بازار سوک نام دارد . عطر و ادویه های مختلف عربی در سوک وجود دارد و با عطرهای خارجی مانند: دارچین ، میخک ، هل ، وانیل و مواد معطر  از تمامی منطقه ها به دبی وارد می شود برای فروش عرضه میکنند. در این بازار به راحتی میتوانید انواع عطریات و ادویه جات را که در دسترس هستند به آسانی تهیه کنید.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

 

 

مرکز خرید وافی سیتی دبی

Category: مراکز خرید دبی

 

vafi city

مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبای دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شیشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زیبا رنگ آمیزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بیرونی مرکز خرید بر  شکوه و زیبایی مرکز خرید افزوده شده است. در نزدیکی بوتیک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و یک مرکز تفریحی هم ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفریحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات  

زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

Category: مراکز خرید دبی

 

Lamcy Plaza

 

لامسی پلازا دبی

این مجموعه بی نظیر, بیش از 150 برند معروف خرده فروشی محلی و بین المللی را در بر می گیرد و برطرف کننده ی نیاز تمام اعضای خانواده است. اجناس در این مرکز با قیمت مناسب ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت کودکان خود را به این جا بیاورید, با این اطمینان که کارکنان ماهر این مرکز مراقب آنها هستند. خرید از لامسی پلازا, تجربه ای بی نظیر و رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. این مرکز زمان حراج ها و تخفیف های خود را با موسیقی به مشتریان ارائه می کند. فود کورتهای این جا از کاملترین فود کورتهای امارات متحده به شمار می رود که تمام ذایغه ها را در بر می گیرد. KFC, Pizza Hut, Thai Express, indian Snacks, McDonalds از جمله ی آنهاست.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی یکی از مراکز خرید شیک و بزرگ دبی میباشد که به صورت خرده فروشی میباشد . این فروشگاه دارای کافه ها و رستوران های بزرگ و بازار طلا میباشد . این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا را به مسافران تور دبی و بازدید کنندگان از این فروشگاه عرضه می کند و همچنین دارای چشم انداز ساحلی میباشد و تفریحگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک ، ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر مرتبط میکند . این فروشگاه 2 قسمت جدا از هم فستیوال سنتر ، یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند که شامل 100 رستوران ، 600 فروشگاه ، که 25 تای آن مهمترین فروشگاه ها میباشند همچنین ذارای مرکز بولینگ ، سینما ، مرکز تفریحی ، و پارکینگ عمومی نیز میباشد .

 

بازار کرامه دبی

 

 

 

بازار کرامه دبی

 

این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . این بازار که شامل تعدادی فروشگاه نزدیک به هم است در منطقه کرامه واقع شده است . در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای  ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران عرضه میشود .

 

مرکز خرید دبی مال دبی

مرکز خرید دبی مال دبی



مرکز خرید دبی مال یکی از بزگترین پاساژهای جهان است که در مقابل بزرگترین برج جهان دبی قرار دارد . در مقابل درب ورودی دبیمال رقص فواره ها وجود دارد که هر روز ساعت 7 شروع می شود. بخشی از این پاساژ دبی مال با آکواریوم های دیدنی و زیبا دیزاین شده . همچنین در داخل این پاساژ بزرگ مکان پوشیده از برف و سرد نیز وجود دارد که دمای این مکان زیر صفر میباشد و پیست اسکی مصنوعی دبی میباشد . این مرکز خرید دارای بزرگترین بازار طلای جهان میباشد که شامل 200 فروشگاه است و همچنین مرکز خرید دبی مال دارای 22 سالن سینما ست.

 

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .

 

مرکز خرید مال امارات دبی

مرکز خرید مال امارات دبی


مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

 

 


برچسب‌ها: تور دبی تابستان 93, تور دبی تیر 93, توردبی, تور لحظه آخری دبی
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:31 | نظر بدهید

 

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی


هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی از هتل های 2 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد و در کنار سیتی سنتر دبیمیباشد . این هتل شامل اتاق های زیبا و شیک میباشد و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی است و مسافت آن تا فرودگاه دبی فقط 5 دقیقه میباشد .

 

هتل گلدن اسکوار دبی

 

هتل گلدن اسکوار دبی

 

 هتل گلدن اسکوار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد این هتل در منتقه دیره دبی قرار دارد و شامل 55 اتاق بزرگ و راحت است که اتاقها مجهز به سیستم تهویه میباشد . همچنین این هتل شامل استخر روباز ، سونا ، صرافی ، فروشگاه های مختلف و اتاق جلسه ی مجهز میباشد . از خدمات این هتل کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی میباشد .

 

هتل یورک اینتر نشنال دبی

هتل یورک اینتر نشنال دبی

 

 هتل یورک اینتر نشنال دبی از هتل های خوب 3 ستاره دبی است و در مرکز شهر دبی قرار دارد و همچنین در نزدیکی آبنمای معروف دبی بازار هندی ها ، موزه دبی و مراکز تجاری شهر دبی قرار دارد . این هتل شامل 111 اتاق و سوئیت میباشد که همه ی اتاق ها بسیار راحت و مبله میباشد و همچنین مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره است . از امکانات این هتل 3 ستاره میتوان استخر بام هتل ، تراس ،  سرویس رایگان به پارک ساحلی جمیرا ، رستوران شبانه روزی که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند و باشگاه شبانه را نام برد .

 

تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل نیهال دبی

Category: هتلهای دبی

 

 

Hotel Nihal Dubai

hotel nihal dubai

هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند. 

 

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

 

هتل پالم فورچون دبی

Category: هتلهای دبی

 

Palm Fortune Pearl Hotel

hotel palm fortune dubai

هتل 3 ستاره ی Fortune Hotel، در قلب منطقه دی ره واقع شده و تا فرودگاه دبی حدود Km5 فاصله دارد. پارکینگ و ایستگاه مترو Al-Rigga در نزدیکی هتل می باشند. از جمله امکانات هتل می توان به اقامت آرام ، امکانات رفاهی مناسب، باشگاه ، رستوران و تلویزیون همراه با ماهواره اشاره داشت. اقامت شامل صبحانه نیز می گردد. مرکز تجارت جهانی حدود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. هزینه ی رفت و آمد میهمانان به صورت جدا و به درخواست آنها حساب می شود.  

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

هتل سیتی استار دبی

Category: هتلهای دبی

 

City Star Hotel

هتل سیتی استار دبی

هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.

 

 

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

 

هتل سان اند سند دبی

Category: هتلهای دبی

 

Sun & Sand Hotel

هتل سان اند سند دبی

هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

 

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

هتل ارکید دبی

Category: دانستنیهای دبی

هتل ارکید دبی

Hotel  Orchid

Hotel Orchid Dubai

هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

 

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد